//SWEET DREAMS
'Contest Gambar Saya Hot'
Saturday 24 September 2011 | 20:01 | 0 comments
arini saya nk msuk satu contest
contest bergambar 
atau dikenali
'Contest Gambar Saya Hot'


tanpa bercakap panjang
meh kita tgok syarat2 penyertaan


SYARAT-SYARAT::

1. Terbuka untuk semua lapisan umur *bukan blogger pun boleh

2. Kategori :: perempuan/lelaki/couple/group

3. Buat satu entry 'Contest Gambar Saya Hot' link ke blog nie (xnk buat lagi bagus)

4. Gambar-gambar peserta akan diupload di SINI

5. Pemenang akan dibuat mengikut kualiti gambar *like banyak tak bererti boleh menang

6. DILARANG membuat event di FB untuk like gambar

7. Tarikh tutup :: 20 Oktober 2011


Gambar yang saya pertaruhkan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Loading 15%
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Loading 50%
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Loading 88%
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

*kategori (P)


*kategori (GROUP)


*kategori (COUPLE)

dan

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


*kategori (L)

Nama FB#Princess Eikin @ >TEKAN SINI<
Tempat Tinggal#Dungun, Terengganu







Older Post | Newer Post
Disclaimer!


WELCOME TO MY BLOG



Navigation

Entry Owner


Tagboard

Credit

Skin By: MissPonti
Picture: Favim & we♥it
Re-Edit:Adeq-Yoe
Welcome to ♥ gadiz purple ♥ blog! Follow me? | Dashboard