//SWEET DREAMS
Soalan-soalan
Saturday 5 November 2011 | 13:07 | 0 comments
 sorrylah coz dah 2 minggu saya tak update blog nie..
saya update blog ni pown coz ada orang tag saya..sebabtuh lah

ni ialah arahan-arahannya..

The Rules:
1. You must post these rules 
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal. 
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer. 
4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post. 
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her. 
6. No tag backs. 
7. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you're reading this' you legitimately 
(a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people.

11 things about me..
  •  nama saya NUR ASHIKIN BT. ABD. AZIZ
  •  dilahirkan di KUALA TERENGGANU pada 02/08/1999
  •  umur saya 12 TAHUN
  •  saya anak yang KE-6 daripada 6ORANG ADIK-BERADIK
  •  hobi saya ialah SURF INTERNET @ BLOGGING
  •  saya study kat SEK. KEB. SERI PAKA
  •  bile besar saya nak jadi GURU
  •  matapelajaran yang saya suka ialah B. MELAYU
  •  guru yang paling saya suka ialah CIKGU ALIZAN
  •  saya tinggal kat PAKA
  • saya suka orang yang BAIK dan BERTIMBANG RASA

Question from BUDAK JAMBU

1- korang minat bola x ? sape pemain yg korang minat ?
minat sangat..ASHAARI SHAMSUDDIN,A. MANAF MAMAT dan 
SHARBINEE ALLAWEE

2- pernah main jongkang-jongkit x ? kt mana? haha~
pernah lah..kat TAMAN MAINAN

3- korang study kt mana ?
kat S.K. SERI PAKA

4- mata pelajaran ape yg korang minat ?
B. MELAYU dan B. INGGERIS

5- crite ape korang minat ? critakan serba sedikit tentang crita anda tu
cerita "PASTA".. cerita tuh pasal sorang gadis nak jadi seorang CHEF 
yang hebat..

6- idola korang sape ?
Dato' Nicol Ann David

7- nanti korang nk jdi ape ? kenape ?
nak jadi GURU.. coz kita dapat memberi ilmu kepada pelajar kita..

8- makanan kegemaran korang ?
NASI AYAM @ NASI GORENG AYAM

9- impian korang ?
saya berharap agar saya BERJAYA di DUNIA dan AKHIRAT

10- nset ape korang minat ? kenape ?
iPHONE..coz nset tuh ada mcam-mcam..

11- korang minat artis Malaysia atau Antarabangsa ?
dua-dua suka..hehe~

haha, skarang saya plak nak bagi soklan..

1.  korang suke warna apew?? sebab??
2.  apew impian korang yng blum tercapai?
3.  korang suka tak bersukan??sukan apew?
4.  idola korang sapew?
5.  name ayah and mak korang?
6.  kat umah ada 'bibik' tak?
7.  korang suka binatang apew?sebab??
8.  lagu apew yang korang suke..sekali ngan penyanyi..
9.  pernah tak pergi ke 'kolam air panas'?kat mane?(kalu pernah)
10.antara makanan kat restoran dan mak punye..yang mane pling sedap??
11.pernah melancong tak??kat mane?


Older Post | Newer Post
Disclaimer!


WELCOME TO MY BLOG



Navigation

Entry Owner


Tagboard

Credit

Skin By: MissPonti
Picture: Favim & we♥it
Re-Edit:Adeq-Yoe
Welcome to ♥ gadiz purple ♥ blog! Follow me? | Dashboard